02 sierpnia

Metamorfoza drewnianej tacy.

Tak jak wspominałam w poprzednim poście,
 ostatnio udało mi się kupić za grosze drewnianą tacę oraz druciany kosz.
Taca, od razu rzuciła mi się w oczy z powodu oryginalnego kształtu ośmiokąta.
Niestety nie zrobiłam zdjęcia przed metamorfozą,
musicie uwierzyć mi na słowo, że taca jest drewniana, kiedy ją kupiłam była w kilku miejscach wytarta i troszkę sczerniała.
W pierwszej kolejności przetarłam ją porządnie papierem ściernym, a następnie pomalowałam na niebiesko.
Przeleżała tak kilka tygodni, aż do pewnego deszczowego popołudnia, kiedy w ręce wpadła mi biała farba i czarny marker.
W sumie z nudów zaczęłam ją przerabiać dalej, nie przejmując się za bardzo linia prostą,
tak więc wszystkie elementy są odmalowane przez mnie odręcznie,
co zresztą widać na zdjęciach :-)


diy, taca, drewniana taca, taca z drewna, metamorfoza



Jak na razie taca pełni jedynie funkcje dekoracyjne,
chociaż muszę stwierdzić, że dzięki swojemu kształtowi mieści dużo więcej misek, talerzyków itp. niż zwykła taca okrągła.

diy, taca, drewniana taca, taca z drewna, metamorfoza

diy, taca, drewniana taca, taca z drewna, metamorfoza


diy, taca, drewniana taca, taca z drewna, metamorfoza

Miłego weekendu:-)

Kamila


1 komentarz:

  1. Wyszła super i bardzo przyjemne kolorki :) Ciekawa jestem co zmajstrujesz z tego kosza !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger