11 września

Stół.


Stół, najważniejszy mebel w każdym domu. To przy nim się spędza najwięcej czasu, toczy się życie rodzinne. Otóż  u mnie wyglądało to zgoła inaczej. Owszem stół był, ale w kuchni i służył jedynie jako podpora dla kosza z owocami. No może czasami ja przy nim zasiadałam z gazetą w ręce i pilnowałam czy aby zupa nie kipi. Czasami też rozkładałam na nim maszynę do szycia i tyle. Natomiast posiłki jadaliśmy w pokoju dziennym na stoliku kawowym, tam też (o zgrozo) syn najczęściej odrabiał lekcje, pomimo wspomnianego stołu w kuchni oraz biurka w sąsiednim pokoju. Wiadomo, jak to stolik kawowy niewielkich rozmiarów, więc czasami znajdowało się na nim dosłownie wszystko. Powoli miałam już tego dość.



Pokój dzienny, który służy nam również nocą za sypialnię jest nie duży, do tego ograniczony skosami z jednej strony, jak to na poddaszu. Obawialiśmy się, że wstawienie dodatkowego mebla zagraci go już całkowicie. Jednak zakup większego stołu chodził za mną już od pewnego czasu. W końcu zapadła decyzja. Pozbywamy się stolika kawowego i kupujemy duży stół.



Zdecydowałam się na stół i krzesła z kolekcji Scandinavian firmy Signal. Okazało się, że to był strzał w dziesiątkę. Miejsca wcale nie ubyło, wręcz przeciwnie zrobiło się bardziej przestrzennie i lekko. Przy okazji komodę, która dawniej stała pod ścianą przeniosłam do przedpokoju, natomiast do dziennego trafiła tam mniejsza z korytarza. 


Obawiałam się również, że będę musiała się pozbyć foteli, ale i na nie znalazł się sposób. Jeden trafił do przedpokoju pod okno i wpasował się idealnie między komodę a ścianę, a drugi dosunęłam do kanapy i tworzy trochę jakby jej przedłużenie.




W prezencie dostałam mały podnóżek, który tymczasowo robi za maleńki stolik kawowy i wcale nie tęsknie za tym stary :)


Natomiast z drugiej strony kanapy trafił własnoręcznie zrobiony stoliczek na kółkach podpatrzony, kiedyś u Marty z Domku przy lesie. Z racji, że jest mobilny to wędruje sobie po całym domu.


Jeszcze na koniec jak zawsze małe porównanie prze i po.


Co myślicie o takich zmianach ?

Miłej niedzieli :)



3 komentarze:

  1. U mnie jest bardzo podobnie i też przydała by się taka zmiana :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i praktycznie :-) Wybrałaś idealny stół i krzesła do pokoju, teraz jest cudnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie ciekawie zaaranżowany pokój :) Miejmy nadzieję, ż eteraz wszyscy będą korzystać z tego stołu.. :) Bo poza jego praktyczną formą fajnie się prezentuje.

    Pozdrawiam z uśmiechem!
    Ania z zaaranzowani.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger