02 kwietnia

Kolorowa Wielkanoc.

Witajcie po długiej przerwie. Trochę mnie tutaj nie było, ale najwyższy czas odkurzyć również bloga. Wraz ze słońcem wróciły także chęci do działania. Z racji, że już wkrótce Wielkanoc mam dla Was przykładową aranżację stołu.

wielkanoc,wielkanocne dekoracje, wielkanocna aranżacja,aranżacja stołu


Całość jest oparta na ceramice, którą już miałam w domu. Miętowy wazon oraz talerze i miseczki, w różnych kolorach tworzą całkiem przyjemną dla oka całość. Pastelowe jajeczka wypatrzyłam ostatnio w kwiaciarni. Teraz żałuję, że kupiłam tylko kilka sztuk.

wielkanoc,wielkanocne dekoracje, wielkanocna aranżacja,aranżacja stołu



Wianuszek służy mi już kolejny rok z rzędu, w tym roku wzbogaciłam go tylko o szaro-niebieskie piórka.



W zanadrzu mam jeszcze dwie inne aranżacje, które niebawem Wam pokażę. Tymczasem pogoda za oknem, aż się prosi o długi, wiosenny spacer.
Miłego popołudnia i do napisania:-)

Kamila




4 komentarze:

  1. Śliczna, pastelowa wiosna u Ciebie :)
    Pozdrawiam wiosennie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna aranżacja. Mnie urzekły te małe pastelowe jajeczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te miseczki z biedronki i bardzo je lubie ostatnio jak byłam w TK Maxx to były identyczne tylko w kolorze granatu, czerwieni i szarosci i kosztowały 16 zł

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger