14 kwietnia

Szafirki i miętowy dzbanuszek.

Dzisiaj udało mi się kupić sadzonki szafirków,  W KOŃCU !!!

Do kwiaciarni z zamiarem ich kupna jeździłam trzy razy,
za każdym razem okazywało się, że były ale już nie ma.

Do tego trafiła mi się mała okazja dzisiaj z rana,
spacerują po targu i oglądając starocie, 
wpadł mi w ręce piękny dzbanuszek firmy WOOD'S WARE,
i do tego w kolorze nie byle jakim, bo cudownym miętowym.

Oczami wyobraźni widziałam już świeżo kupione szafirki w nim posadzone.

Okazało się, ze Pan chce się go pozbyć za jedyne 2 zł,
więc wiadomo :-) nie było się nawet nad czym zastanawiać:-)

Zaraz po powrocie do domu stworzyłam taką małą kompozycję na stół wielkanocny.

Znowu przydały się piórka i jajeczka, które widzieliście w poprzednich postach,
troszkę bukszpanu do dekoracji i całość prezentuje się tak,







 P.S  na żywo dzbanuszek ma bardziej intensywny kolor, niestety dzisiaj pogoda nie dopisuje,
         wiatr, chmury i deszcz, wiec ciężko o dobre zdjęcie,
ale udało mi się znaleźć fotkę lepszej jakości.


Miłego poniedziałku:-)


Kamila

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te Twoje kompozycje świąteczne. Szafirki też bardzo lubię więc rozumiem Twoją determinację ;-). A kubeczek... cóż żal było nie kupić. Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urokliwe. Niestety nie zrobie takich dekoracji, wiec chociaż oko nacieszę u Ciebie. Pozdrawiam i udanych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafirki uwielbiam, a w tym cudaśnym dzbanuszku wyglądają bosko:-) Świetne aranżacje kochana:-)
    Bardzo tu u ciebie milutko, zostaje na dłużej:-)
    Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger