11 kwietnia

Wywołane zdjęcia i mała galeria.

Dzisiaj szybki post o tym, jak wykorzystałam zdjęcia, które dotarły do mnie od FOTOMATON, już jakiś czas temu.

W komentarzu u Kasi na blogu, napisałam, ze jeśli uda mi się wygrać powstanie mała galeria w przedpokoju.

Niestety ona będzie musiała jeszcze poczekać, jakoś na razie nie miałam na nią żadnej fajnej koncepcji.

Natomiast wpadł mi do głowy pomysł jak stworzyć małą galerię w pokoju synka.

Wykorzystałam do tego stare drewniane drzwi harmonijkowe.

Przecięłam je na pół i przemalowałam na biało,
z kawałka sznurka i kartonu zrobiłam girlandę z gwiazdek.

Małe drewniane spinacze posłużyły mi za "haczyki", na których zawiesiłam zdjęcia, wybrane osobiście przez synka.




A na koniec, 
zdjęcie, które wisi na lodówce,
 nasz mały nochalek w trakcie drzemki, 
w końcu jako członek rodziny również musi mieć swój portret :-)



Miłego dnia,
już chwila i znów weekend :-)


Kamila






2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tą tablicą do ekspozycji zdjęć ;-). A "nochalek" słodki. Pozdrawiam i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) również miłego dnia życzę:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger