14 czerwca

Niebieska tabliczka.

Witajcie,
jak Wam minęła sobota ???

Ja z samego rana wybrałam się na zakupy, z których wróciłam z kilkoma kobiałkami truskawek.
Całe przedpołudnie i część popołudnia zleciało mi na robieniu soków, kompotów oraz dżemów( ale o tym może w następnym poście).

Później chwila odpoczynku i małe sprzątanie, właśnie wtedy wpadła mi w ręce deska odłożona gdzieś za szafę już jakiś czas temu.

Resztka białej farby, troszkę niebieskiego barwnika,
szybki transfer i powstała tabliczka tematycznie nawiązująca do Paryża.

tabliczka, niebieski, DIY, metamorfoza, drewniane kulki, malowane, Paryż





W końcu na pomalowanie doczekały się również drewniane kulki.
Myślę, że ktoś miał z nich zrobić korale,
ale, że ja preferuję bardziej delikatną biżuterię, postanowiłam stworzyć z nich małą dekorację.
Na co dzień leżą luzem lub w szklanym wazonie, a dzisiaj pozowały razem z tabliczką.


Zostało mi na dnie pojemnika troszkę farby, 
jakoś nie mam oka do proporcji i zawsze rozrobię za dużo, a później rozglądam się za przedmiotami, które mogłabym jeszcze przemalować.

Tym razem w moje ręce wpadła ... plastikowa ZEBRA, która zapomniana plątała się w pokoju syna.
Parę ruchów pędzla i przerobiłam ją na NIEBIESKIEGO KONIA :-)
Czasami tak mam jak zacznę malować to nie mogę przestać :-)


A tu jeszcze fotki z serii BEFOR jak prezentowała się deska i drewniane kulki.
Deskę przecięłam na pół, więc myślę, że niebawem powstanie kolejna tabliczka, a może nawet dwie mniejsze :-)




Miłego i spokojnego wieczoru :-)

...pozdrawiam...

Kamila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger