02 czerwca

Za domem na łące...


... rośnie oset czyli popularny CHWAST znany wszystkim,
większość go unika i woli się od niego trzymać z daleka.

Ja jednak pokusiłam się o zrobienie z niego bukietu,
poodcinałam klujące cześć, zostawiłam same kwiaty.

Tak powstał całkiem przyjemny dla oka bukiecik, który trafił do metalowego wiaderka, 
zresztą zobaczcie sami, jak wdzięcznie pozował do zdjęć.




oset, bukiet z ostu, kwiat, chwast

Bukiet udało mi się zebrać z rana kiedy słońce wyglądało jeszcze zza chmur, 
teraz niestety pada i nie zanosi się na poprawę pogody do końca dnia,
a tu dwie partie prania czekają na powieszenie :-(


Lece się poratować jakąś kawką, żeby nie usnąć.

MIŁEGO TYGODNIA i słonecznego przede wszystkim :-)

Kamila

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger