30 października

Z serii uszyte ... #12

Witajcie,

jakoś mnie tu mało ostatnio,
co nie oznacza, że nie zaglądam do Was codziennie :-)

Dzisiaj w końcu się zmobilizowałam i obfotografowałam moje ostatnie szyjątka, które powstały w październiku.

Tak, wiec przedstawiam Wam 
Anielicę Tolę,
Skrzata Michała
oraz 
Pinokia, którego mój synek sobie zażyczył, gdy tylko zobaczył go na innych blogach :-) i stwierdził, że koniecznie takiego  musi mieć:-)








Pinokio, skrzat, krasnal, anioł, tilda, anielica,uszyte




Miłego popołudnia
i
do napisania :-)

Kamila


3 komentarze:

  1. Czarnowlosy anioł jest bajeczny, zresztą podobnie jak jej towarzysze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie cała brygada :))) jest świetna :))
    Podziwiam!
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger