06 listopada

WOODEN WREATH AND STARS

Witajcie,

Pomysł na stworzenie takiego wianka chodził za mną już od jakiegoś czasu. 
W końcu wczoraj wybrałam się do ogrodu w poszukiwaniu odpowiednich gałęzi, które mogłabym pociąć.
Muszę przyznać, że cięcie gałązek było pracochłonne i zajęło mi więcej czasu niż się spodziewałam, ale myślę że było warto, bo jak dla mnie wianek prezentuje się całkiem fajnie.
Patyczki skleiłam klejem na gorąco, całość obwiązałam konopnym sznurkiem i ozdobiłam papierowymi gwiazdkami oraz pociętą papierową rurką do napojów.










Znowu padło na gwiazdki, motyw który ostatnio jest mi bliski i ciężko mi jest przejść w sklepie obojętnie obok przedmiotów z tym wzorem, chociaż wiem, że dla niektórych jest on już przereklamowany.



Ostatnim nabytkiem jest biała pościel w czarne gwiazdki, które jeśli mi się znudzą, mogę szybko zmienić na czarno białą kratkę, dzięki temu, że pościel jest dwustronna.




Pojemnik w złote gwiazdki kupiony na targu staroci,
aktualnie leżą w nim białe świece, przez chwilę był też nawet doniczką na kwiatka.



Grafiki wydrukowane i oprawione na szybko, zapełniły miejsce na pustej ścianie, po odmalowaniu pokoju.



Poszewki uszyte przez mnie, jak na razie tylko trzy, w tym jedna okrągła :-)



Papierowa girlanda, zrobiona już jakiś czas temu.


Jedna mała trafiła nawet na doniczkę z mini kwiatkiem.


A Wy ???
lubicie czy nie,
otaczać się motywem gwiazdki we wnętrzach ???

MIŁEGO WIECZORU:-)

Kamila



6 komentarzy:

  1. Witaj Kama, gwiazdeczek (chyba) nigdy dość :)).
    Podoba mi się ten wianuszek drewniany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno zmieniałam kolorystykę sypialni na biało-czarną :)) i ta Twoja pościel wygląda mi bardzo znajomo :)))
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek jest piękny! Mam pytanko, jest zrobiony na jakiejś bazie?
    Motyw gwiazdek też bardzo lubię :) I nawet zastanawiałam się nad ta pościelą hehe




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) stelaż zrobiłam z grubszych gałązek, a później obklejałam całość mniejszymi patyczkami starając się nadać całości kształt koła :-) jak już wspominałam troszkę pracochłonne ale warte efektu końcowego :-) pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger