10 grudnia

Gwiazdka z gałązek.

Prosta i szybka do wykonania, prezentująca się bardzo efektownie. Wystarczyło sześć jednakowej długości patyków, uciętych z rana w ogrodzie, drucik oraz troszkę białej farby. Po wyschnięciu owinęłam ją lampkami na baterie i gotowe. Prezentuje się tak :-)






W tym roku postawiłam na własnoręcznie wykonane ozdoby w kolorze, czerni, bieli oraz szarego. Kupiłam gotową masę papierową ( wiem, ze można zrobić samemu, ale tak było po prostu szybciej) i razem z synkiem stworzyliśmy gwiazdki na drzewko, które w tym roku będzie prawdziwe. Masa schnie bardzo szybko i już na następny dzień nadawała się do pomalowania. Powstały dwie wersje kolorystyczne b&w oraz szaro - czerwona.




Czerwieni miało nie być w ogóle, ale ostatecznie przemyciłam jej troszkę również, szczególnie w kuchni i przedpokoju. Pamiętacie ostatnio zrobiony łańcuch z koralików, trafił już na małą choineczkę, która stanęła na parapecie w korytarzu.





Ten ludzik stojący obok wiaderka zrobiony został z korka po winie, pomysł podpatrzyłam na jakimś zagranicznym blogu, przy czym tam pomalowane były małe kawałki drewna, które pewnie dały się pomalować łatwiej niż chropowata powierzchnia korka, wiec gdzieniegdzie wyszło nierówno.
Chwyciłam również za stempel z ziemniaka ( robiący ostatnio furorę w sieci) i zrobiłam sobie zimową podusie w choinki.
Figurka jelonka została odkurzona i wyciągnięta z pudełka, stanęła obok papierowej choineczki podpatrzonej u Oli.




Uff troszkę się tego nazbierało, mam nadzieję, ze dotarliście do końca posta,
to chyba już ostatnie dekoracje, które zrobiłam i pokazuję,
bo boję się że niedługo dom na Święta będzie przebrany a nie ubrany, a miało być skromnie hehhe, wyszło jak zawsze.

miłego dnia,

Kamila

10 komentarzy:

  1. Fajne pomysły :). Najciekawiej wyglądają ozdoby hand made, nadają wnętrzu oryginalności! Podoba mi się :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znów nie zrobiłam takiej gwiazdy, choć każdego dnia chodzę na spacery z psem. Skleroza?
    Wszystko pięknie i coraz bliżej świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robi się ją ekspresowo, wiec na pewno jeszcze zdążysz, pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba taka kolorystyka i pomysł na gwiazde jest świetny! Ten biały lampion z serduszkiem jest z pepco?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :-) tak lampionik z pepco kupiony już jakiś czas temu :-)

      Usuń
  4. Cudnie! Handmadowo i z klimatem! Dokładnie tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje! Dziękuję Ci serdecznie za udział w linkowym party i zapraszam na pierwszą część podsumowania:) Twój blog jest dla mnie ogromnym odkryciem. Uwielbiam Twój gust to co pokazujesz!

    Ściskam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger