14 grudnia

Choinka DIY.



Witajcie,
dzisiaj wpadam z kolejną mała aranżacją świąteczna. Po prawdziwą, pachnącą choinkę wybieramy się dopiero za tydzień, a do tego czasu zadomowiła się u nas choinka DIY z drewnianych listewek.
Zrobiłam ją już w zeszłe Święta, niestety nie przetrzymała roku i zniosłam ją ze strychu w kilku kawałkach, Wymagała małego liftingu i po ponownym sklejeniu i pomalowani prezentuje się znowu całkiem, całkiem. Tym razem powiesiłam ją na wieszaku w przedpokoju i ozdobiłam minimalnie tj. jedynie światełkami i wydrukowanym napisem.









Miłego popołudnia :-)

Kamila

14 komentarzy:

  1. Świetny, alternatywny pomysł :))) dopóki nie stanie ta żywa! Po liftingu wygląda pięknie :)
    Ciepłe pozdrowienia!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobną- tylko ze stojakiem widziałam na tegorocznym Jarmarku Świątecznym w Gdańsku:) Twoja prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ;) nominowałam Cię do LBA :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/12/2-nominacja-liebster-blog-award.html
    Tutaj szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi, postaram się w najbliższym czasie odpowiedzieć na pytania, pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Niesamowicie prosta i niesamowicie wystrzałowa choinka! Skrzat jeszcze piękniejszy! Jednym słowem - cudowności! Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam rękodzieło, a tego na Twoim blogu nie brakuje ;) Pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamilko świetnie Ci to wyszło ;-)...ja też chciałam taką ale jednak wpadłam na pomysł aby to było inna ale też drewniana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka prezentuje się cudnie! Świetna jest!
    Pozdrawiam,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszła ta choinka. A widzę, że i prezenty już czekają...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger