26 listopada

Jeden kosz - trzy różne aranżacje.

Tak jak obiecałam ostatnio, dzisiaj się chwalę :) Niedawno na INSTARGRAMIE wzięłam udział w konkursie zorganizowanym przez sklep SCANDISTORE oraz @jamjustyna. Właśnie w tym konkursie udało mi się wygrać jedną z trzech nagród, a mianowicie przepiękny kosz z trawy morskiej firmy BLOOMINGVILLE. Możecie wyobrazić sobie moją radość, gdy się o tym dowiedziałam :))) Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę, a kiedy kosz dotarł do mnie już w środę od razu zaczęłam szukać dla niego najlepszego miejsca w domu. 


Opcje są trzy. Zastanawiam się nad przedpokojem, gdzie prezentuje się całkiem fajnie razem z kaktusami a ...





... pokojem dziennym. Tam stanąłby przy kanapie i z powodzeniem pomieściłby jakiś ciepły koc, poduszki i gazety czyli wszystko to co lubimy mieć pod ręką w czasie odpoczynku.






Trzecia wersja jest świąteczna. Myślę, że nieduża, żywa choinka prezentowałaby się w nim świetnie. Na razie do kosza wskoczyła skrzacia panna.





Sami przyznacie, że kosz jest bardzo fotogeniczny i uniwersalny. Myślę, że jeszcze nie raz załapie się na jakąś sesję fotograficzną :)))


Tobie Edytko jeszcze raz dziękuję, za tak miłą niespodziankę, a Was zapraszam do SCANDISTORE, to tam właśnie możecie zakupić takie wspaniałości :)

Miłego dnia :)



16 komentarzy:

  1. świetny ten kosz!!! mnie najbardziej podoba się w aranżacji przedpokojowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty szczęściaro!!!!! :) Ten kosz jest rewelacyjny!!! Ja to w ogóle uwielbiam kosze wszelkiej maści :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie mogłam uwierzyć w swoje szczęście :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę czy nie wykorzystać go jako osłonki na choinkę :)

      Usuń
  4. Wyobrażam sobie Twoją radość z wygranej, bo kosz naprawdę jest świetny. Super wygląda w każdej aranżacji i z czasem pewnie jeszcze nie jedno zastosowanie dla niego znajdziesz;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, w każdej z tych wersji :) Też bardzo lubie sobie od czasu do czasu coś stylizować, kobieta przecież lubi małe zmiany :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kosz, w każdej aranżacji wygląda bosko!!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś ten kosz nie przekonuje - kształt jest dla mnie niedbały. Reszta ze sobą gra - ale kosz mi jakoś przeszkadza. Czyta że inni są zachwyceni - i to jest ciekawe że nie każdemu się wszytsko podoba :) PS skrzaty świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger