24 listopada

Wyniki filcowego CANDY.

Nie przedłużając, krótko i na temat :) Z przyjemnością ogłaszam, że filcowy zestaw czyli notes i podkładki pod kubki pojadą do ...



 osoby ukrywającej się pod numerkiem
czyli


GRATULUJĘ SERDECZNIE :)))

i oczywiście proszę o kontakt !

Pozostałym uczestnikom dziękuję za wspólną zabawę.

Na koniec mała informacja, obniżyłam wszystkie ceny w zakładce WYPRZEDAŻ, dołożyłam kilka nowych z świątecznym akcentem, w wolnym czasie zapraszam, może coś Wam wpadnie w oko :)

Zapraszam na kolejny post, jego tematem również będzie candy, ale tym razem ja się pochwalę co niedawno udało mi się wygrać :)

Miłego wieczoru :)


10 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięscy !!! I przy okazji zapraszam do siebie na małe rozdanie ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Karmelowej! Szczęściara :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawe i cieszę się, że Twoje piękne prace trafią do takiej fajnej babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Karmelowej cudnej wygranej! :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni! I dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla zwycięscy.Zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju ,a to ci niespodzianka!!!!! Ależ się cieszę!!!!! Kamilko,ale mi sprawiłaś prezent urodzinowy-mam 26.11 :))
    Buziaczki ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!Dziękuję za miłą zabawę.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wspólną zabawę i gratuluję Karmelowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger