07 maja

Sezon na truskawki czas zacząć.

No i mamy maj, 
a jak maj to sezon na truskawki :-)


W końcu udało mi się kupić nasze polskie truskawki, 
 zaczęły się pojawiać na pobliskich bazarkach i w warzywniakach.

Ich smaku i zapachu nie da się porównać z tymi zagranicznymi kupowanymi w pudełeczkach w marketach.

Przy okazji do koszyka wpadło opakowanie bez oraz pół litra śmietanki kremówki.

Jak dla mnie beza, bita śmietana oraz truskawki stanowią idealne połączenie.

Tak powstał szybki i smaczny deser.

deser, truskawki, bita śmietana, beza

Lubicie truskawki ???

Ja bardzo !!!

 Zawsze staram się wykorzystać ten czas i najeść się ich na cały rok :-)
w planach jest już tarta z truskawkami, placek drożdżowy, makaron na słodko.

Oprócz tego mrożę ich dość spore ilości, czasami przerabiam na dżem lub kompot, chociaż to już nie to samo co świeże owoce.

A wy macie jakiś sposób na to, żeby zatrzymać ich smak i zapach na dłużej? 

Miłego i słonecznego dnia:-)

Kamila

1 komentarz:

  1. Ależ mi ślinka cieknie ;-)... truskawki uwielbiam ( przez mojego synka zwane Truśkawkami ;-)) ...szkoda tylko, że te polskie to tak naprawdę są przez około miesiąc . Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger