25 września

Namiastka jesieni oraz orzechowe podstawki pod kubki.

Witajcie,
W tym roku jakoś brakuje mi zapału do tworzenia jesiennych dekoracji,
być może dlatego, że zdecydowanie wolałabym przedłużyć lato tak długo jak tylko się da.
Niestety data w kalendarzu, deszcz, zimny watr oraz spadające liście potwierdzają, że nieodwołalnie nadeszła jesień.

U  mnie jeszcze jej mało, zaledwie malutka gałązka głogu w wazonie, parę kasztanów znalezionych w parku i ...
... nowe podstawki pod kubki,
 jak dla mnie wpasowujące się w jesienne klimaty w stu procentach.

Podstawki powstały z resztek gałęzi orzecha, który rośnie na ogrodzie i musiał zostać przycięty. 
Rozrósł się tak bardzo, że jeżyny oraz maliny cierpiały na wieczny brak słońca, przez co dojrzewały bardzo powoli.

Kiedy zobaczyłam jak pięknie prezentuje się w środku,
od razu zrodził się pomysł, żeby chociaż małą jego część przenieść do domu.
Mąż przyciął, ja pomalowałam boki czarna farbą oraz zaimpregnowałam lakierem.

Podstawki oczywiście nie są identyczne, ale jak dla mnie prezentują się idealnie.









Miłego dnia :-)

Kamila






3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger