19 listopada

Kalendarz adwentowy cz.1

Witajcie,
dzisiaj chciałam się z Wami podzielić pomysłem na prosty i szybki kalendarz adwentowy,
do grudnia zostało już niewiele ponad tydzień,
 wiec najwyższy czas zabrać się za jego wykonanie.

Ja do stworzenia swojego potrzebowałam:

* szary papier pakowy,
* wydrukowane liczby,
* kolorową taśmę klejącą z motywem świątecznym
* klej oraz nożyczki

Z papieru wycięłam i skleiłam malutkie torebeczki, każda ma ok. 10 cm wysokości i ok. 7 cm szerokości, 
taśmę wykorzystałam, a raczej dopiero wykorzystam do zaklejenia torebeczek z tyłu, po wpakowaniu do każdej cukierka lub czekoladki,
na przód nakleiłam wydrukowane liczby, oznaczające każdy, kolejny dzień Adwentu.

Na razie kalendarz prezentuje się tak, mam kilka pomysłów na jego dalszy wygląd, ale o tym w następnym poście :-)








Miłego dnia :-)

Kamila



4 komentarze:

  1. Uwielbiam takie proste pomysły :)! Świetna i efektowna dekoracja :).
    Już nie mogę się doczekać efektu końcowego :)
    Udanego popołudnia!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja będę swój robić ale w weekend ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny! Ja również się zastanawiam jaki zrobić ? ale jeszcze nie podjęłam decyzji...
    pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger