16 lutego

Konik Dalarna.

Kupiłam dzisiaj za złotówkę czerwonego, drewnianego konika Dalarna, symbol Szwecji, który również u nas zadomowił się już na dobre i jest świetnym dodatkiem dekoracyjnym we wnętrzach w stylu skandynawskim. Konik sam w sobie oprócz tego, że jest ozdobą, ma dodatkowo na grzebiecie wywiercony otwór na świeczkę.



Ozdoby świąteczne w kolorze czerwonym już dawno leżą schowane i czekają na następne Święta, a dodatków w tym  kolorze na co dzień nie preferuję, wiec pomalowałam go białą farbą. Razem z nim kupiłam również drewniany świecznik, ale jemu na razie oszczędziłam malowania i zostawiłam go w naturalnym kolorze.
Różowy hiacynt kupiony tydzień temu, z jednej cebulki wypuścił trzy pąki, jeden już mocno uginał się pod własnym ciężarem, ucięty trafił do małego, szklanego wazonu.





Miłego dnia :-)

Kamila

12 komentarzy:

  1. za złotówkę, to był super pomysł:)
    ja też mam takiego konika i też pomalowałam na biało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny konik. Jak ja kocham te konie. Tak żałuję, że podczas wizyty w Szwecji nie kupiłam żadnego. Były śliczne. I miętowe, i różowe, i pistacjowe...

    Pozdrawiam,
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się również nad kolorem miętowym, może na wiosnę jak zatęsknię do pasteli, pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. O tak. Zbliża się wiosna i ja jakoś w sobie też taką miętę właśnie poczułam:)

      Usuń
  3. A gdzieś ty dorwała takie cudo za 1zł ?! Ja z pewnością też bym go zaraz przemalowała na biało ;p
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny, w bieli prezentuje się znacznie lepiej :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. I takie zakupy uwielbiam! Jak za darmo a efekt swietny :) Zdecydowanie lepiej mu w bieli!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło super :) i najważniejsze recyklingowo!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I za mną chodzi ten koń... choć nie, galopuje raczej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zła cena i super metamorfoza...Zazdroszczę...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger