29 maja

Stołek.



Stołek o którym dzisiaj mowa, służy mi już od pewnego czasu i przeszedł kilka metamorfoz, ale jakoś dopiero teraz powstaje o nim osobny post, chociaż już kiedyś pewnie pojawił się gdzieś w tle na zdjęciach przy okazji innych tematów. Niestety nie posiadam zdjęć stołka przed malowaniem i tapicerowaniem, dysponuję jedynie zdjęciem ściągniętym z sieci, więc stołek przed metamorfozą prezentował się mniej więcej tak, jak na fotce poniżej.

Na początku przemalowałam mu tylko nóżki i ubrałam w czarne "skarpetki ". Oczywiście w takim stanie postał w kącie tylko miesiąc, kiedy zabrałam się za dalsze malowanie i obicie siedziska. Na jesień stołek zyskał czarno białe nóżki oraz miękkie siedzenie w kolorze czarnym. Tak było do wczoraj, kiedy wersja b&w znudziła mi się już troszkę i postanowiłam poszaleć z kolorem. Po połaczeniu bieli z niebieskim barwnikiem powstał ładny turkusowy kolorek, którym pomalowałam nóżki.



Stary stołek, który juz trochę przeszedł zyskał nowy image na wiosnę i lato. Nie ma on konkretnego miejsca w domu, chociaż najczęściej stoi w przedpokoju. Kiedy trzeba służy również za dodatkowe siedzisko dla gości lub jako mały stoliczek.





Nie było mnie tutaj ostatnio za wiele, ale mam nadzieję, że w najbliższych dniach się to zmieni.

U nas w końcu zaświeciło słońce, wiec chęci większe niż przez ostatni tydzień, kiedy pogoda nie nastrajała optymistycznie.

Udanego weekendu,
do napisania,



14 komentarzy:

  1. Dla mnie genialnie:) jestem na etapie kompletowania stołków w kuchni i pomyślę, by pomalować stare :) Twój jest piękny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany,mam takie same taborety w kuchni,już parę lat mają i wymagają metamorfozy ale nie mam na nie pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że trochę zainspirowałam,pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Wow ale on piekny w tym blekicie! Trudno uwierzyc ze wczesniej wygladal tak smutno :) Usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Bardzo podoba mi się takie przemalowanie :)
    Pozdrawiam piątkowo!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Stołek jak nowy :))
    Miłego weekendu zycze.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest takie piękne, że wracam się do zdjęć z 10 razy żeby znów obejrzeć :-) Piękny kolor! i te czarne "skarpetki" :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. To niesamowite, jak ze zwykłego sprzętu można stworzyć prawdziwe cudeńko. Trzeba tylko mieć głowę pełną pomysłów, a to ogromny dar. Szczerze podziwiam :)
    Pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger