29 kwietnia

Drewniane ramki w kształcie domków.

Lubicie zmiany ? Mam na myśli te wnętrzarskie nie życiowe :) Ja ciągle bym coś zmieniała przestawiała, odmalowywała. Począwszy od ścian a kończąc na zmianie poduszek na kanapie. Latam po domu i ciągle myślę i kombinuję co by tu jeszcze zmienić. Wpadnie mi coś do głowy, szybka realizacja pomysłu, chwila spokoju i od nowa :) Czasami sama się sobie dziwię skąd mam na to chęci :)

Od remontu pokoju syna minął już ponad miesiąc, a ja ciągle bym coś przestawiała, udoskonalała. Na przykład grafiki wydrukowane niedawno, długo na ścianie nie powisiały. Wczoraj wieczór wymyśliłam sobie, że zrobię zamiast prostych, kupionych  ramek zrobię jakieś inne. Dobrze już po 19 a ja w garażu w poszukiwaniu listewek, piły i farby :) Ponad godzinę później ramki były już oczyszczone i sklejone, gotowe do pomalowania. Dzisiaj rano w jednej ręce trzymając kubek z kawą, a w drugiej pędzel, pomalowałam je na czarno i ta dam kolejny pomysł zrealizowany :)



Jak się już pewnie domyślacie :) kiedy farba wyschła znowu biegałam po domu w poszukiwaniu dla nich dogodnego miejsca. Ramki mogę mieć różne zastosowanie, nie muszą akurat wisieć na ścianie, całkiem fajnie prezentują się również postawione luzem na biurku. Robiłam je z myślą o pokoju syna, ale na szybko wypróbowałam je u nas w pokoju i prezentuję się całkiem fajnie, wiec niebawem powstaną pewnie kolejne :)




Opcji jest wiele, można je zostawić puste, wstawić w nie inną grafikę, też w ramce lub np. małą figurkę konika Dala. Każda wersja mi się podoba i ciężko się zdecydować.

A tak ostatecznie prezentują się ramki w pokoju syna. Do niższego i grubszego domku wkleiłam wydrukowana "5", a do wyższego wstawiłam ludziki LEGO.





Ramki były robione z listewek o szerokości 2 cm, ale gdyby zrobić je z troszkę szerszej powstałaby fajna półeczka - domek. Koszt takiej listewki to ok. 3 zł za 2, 5 m w markecie budowlanym. Do tego trochę farby oraz chęci i tanim kosztem możemy zrobić fajną oprawę dla grafik czy innych dekoracyjnych drobiazgów.


Co powiecie na takie ramki ?
Jak zawsze z chęcią poznam Waszą opinię :-)

do napisania,

Kamila


22 komentarze:

  1. Śliczne ja także zamierzam zrobić sobie domki ale jako półeczki a nie ramki, w każdym razie natchnęłaś mnie do działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) półeczki domki też bardzo fajnie się prezentują :)

      Usuń
  2. bardzo fajny pomysł! wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No super :) Bardzo oryginalne! Podobają mi się :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. i ta dam. kolejny Twój i tylko Twój, niepowtarzalny wytwór:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie na post o psim wyrku:)
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te ramki, w ogóle motyw domku jest uroczy. Bardzo fajnie Ci to wyszło :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają te ramki ! Wczeniej takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ramki są bardzo mobilne - tu na trochę z plakatem, tam na chwile z zabawką :-)
    Ja swoje jak najbardziej po swojemu zagospodarowałam :-) I zostały w naturalnym drewnie.
    http://www.babamadom.pl/2015/01/20-moodboardtablica-z-siatki-budowlanej.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ramki w kształcie domków, świetnie się prezentują u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyszły, gratuluję pomysłu i realizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooow, bardzo fajnie Ci to wyszło! Nie ma jak to spontaniczne pomysły i ch szybka realizacja:) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne i wielopokoleniowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger