17 kwietnia

Pudełka - DIY.

Na pewno wiele z Was ma w domu pochowane po szafach różne pudełka. Często jest tak, że producent wymaga w przypadku reklamacji oryginalnego pudełka, wiec odkłada się je gdzieś i się o nim zapomina. Przynajmniej tak jest u mnie, niektórych sprzętów oraz butów już się dawno pozbyłam, a pudełka jak leżały tak leżą. Oczywiście najłatwiej byłoby je po prostu wyrzucić, ale można również zobaczyć w nich potencjał i dać im drugie życie. Często w sklepach podobają mi się pudełka, które można bez problemu przechowywać na wierzchu i nie rażą one swoim wyglądem, a wręcz przeciwnie pełnią funkcje dekoracyjne. Niestety często też cena takiego pudełka mnie odstrasza, w związku z tym zdarza mi się zwykłe kartonowe pudełko przerobić własnoręcznie.



Opcji jest wiele, zazwyczaj używam tego co akurat mam pod ręką czyli resztek farby, materiałów, papierów, taśmy itp.

Oczywiście najprostszym sposobem jest pomalowanie pudełka na ulubiony kolor i ewentualnie ozdobienie go jakimś wzorem, tak jak ja to zrobiłam z dużym prostokątnym pudełkiem po butach.


Wzór na wierzchu zrobiłam za pomocą przyciętej gąbki, tym razem nie za pomocą ziemniaka:-) ale można również pudełko wykleić taśmą, jak na zdjęciu poniżej.


Bardzo fajnie prezentują się również pudełka obszyte materiałem. Zrobienie pokrowca na takie pudełko nie jest trudne, ale raczej nie obejdzie się bez maszyny, jeżeli nie chcemy, żeby na kantach szwy się porozchodziły. 


Kolejną, tanią opcją jest kupienie papieru ozdobnego i oklejenie nim pudełka. Tutaj również można podkusić się o drobne elementy dekoracyjne np. z kawałka sznurka i guzika zrobić zamknięcie. 


W pudełkach przechowuję wszystkie niepotrzebne rzeczy, które pałętają się po całym domu, szczerze to większość tych przedmiotów pewnie z powodzeniem mogłoby iść prosto do kosza. Już od pewnego czasu zbieram się, żeby w końcu posegregować wszystko, a zamiast tego jak na razie ........ dorabiam kolejne pudełka :-)



Słonecznego weekendu Wam życzę,
u nas na taki się nie zanosi, 
od rana deszczowo i tak ma być już do niedzieli, niestety :-(

do napisania,

Kamila

18 komentarzy:

  1. też lubię robić pudełka, tylko ja robię takie od podstaw - o tu pokazałam jedno:
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/2015/01/dobry-czy-zy.html

    fajnie, że jesteś eko i wykorzystujesz stare, żeby zrobić nowe:)

    pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne ci wyszło to pudełko,podoba mi się,pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Superanckie pudełka! Ty masz dziewczyno pomysły :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełka :)
    Ja też nadaję im drugie życie :) Bardzo lubię mieć wszystko posegregowane, a nic lepiej się do tego nie nadaję niż pudła przeróżne :)
    Super do szaf, półek, czy nawet na wierzchu :)
    Ja swoje oklejam papierem do pakowania lub tapetą :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-) papier i tapeta - kolejne świetne pomysły, na pewno kiedyś wypróbuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, mam kilka pudełek więc już wiem co z nich zrobię :)))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to ładne! Postaraj się o jakiś kompakt aby zdjęcia były lepszej jakości, wiele tracą Twoje projekty niestety:(
    Świetny pomysł. Sama oklejam i maluję na potęgę, widziałaś moje pudełko urodzinowe?
    http://refreszing.blogspot.com/2015/02/diy-jak-zrobic-pudeko-na-prezent-ano-tak.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, póki co robione są telefonem dlatego jakość jest jaka jest, niestety. Bardzo fajny pomysł z tym pudełkiem urodzinowym, pozdrawiam:-)

      Usuń
  7. uwielbiam pudełka od butów :)
    te obszyte materiałem najbardziej mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Materiałowe są prześliczne, ale zainteresowało mnie też to z biało-czarnymi trójkątami na wieczku- wyglądają jakby były namalowane kredą! Wyszło świetnie :)
    Pozdrawiam!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełka! Sama też przerabiam te po butach. Zawsze używałam do tego papieru bądź resztek tapet, ale o materiale nie pomyślałam, świetny pomysł! Pomimo prognozy, życzę słonecznego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger