15 marca

Coś słodkiego na dobry początek.

Przeprowadzka w trakcie, 
kto zaglądał na mojego poprzedniego bloga,
wie o co chodzi,
oj schodzi mi z ty kopiuj/ wklej, aż do znudzenia :-(
jeszcze dużo przede mną, ale mam nadzieję, że trochę pracy i uda mi się przenieść w miarę wszystko do następnej soboty,
w końcu trzeba myśleć optymistycznie:-)
a póki co coś na osłodę weekendu,
jak dla mnie połączenie idealne

BEZA+ BITA ŚMIETANA + TRUSKAWKI

Spód bezowy piekę dopiero trzeci raz, za każdym razem wychodzi średnia,
mało chrupiąca z wierzchu i  nigdy pięknie biała :-(

jest ktoś ekspertem w pieczeniu bezy ???
jeśli tak z chęcią przygarnę jakieś dobre rady na przyszłość :-)

a póki co trochę fotek wrzucam, tylko one już zostały, niestety :-)








                                             Lubie fotografować kwiaty,
jak dla mnie są bardzo piękne i wdzięczne,
ciężko zrobić złe zdjęcie,
nawet jeśli fotografuje się serwetkę :-)



Miłego weekendu :-)

Kamila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger