27 marca

Farba tablicowa i słoik na słodycze.

Za oknem piękne słońce już od kilku dni...
a mnie się nic nie chce, 
a jak już coś zacznę robić nic nie wychodzi tak jak powinno
zastanawiam się czy to zmęczenie po chorobie czy tzw. wiosenne przesilenie ???
niby pomysły jakieś są, ale jak biorę się za realizację, żadnych efektów tylko złość i frustracja,
jedyne moje ostatnie osiągnięcie to mała zawieszka na słoik,
który ostatnio wpadł mi w ręce za niewielkie pieniądze 
i stwierdziłam, ze idealnie nada się na cukierki lub ciastka.

Przy okazji wykorzystałam przepis na zrobienie własnej farby tablicowej,
swoją drogą nigdy bym nie zgadła :-) że tak łatwo można ją zrobić domowym sposobem.
Korzystałam z tego przepisu jeśli ktoś miałby ochotę wypróbować.

DIY, farba tablicowa, słoik na słodycze,





Na weekend mam w planach zrobienie babeczek,
ale czy się zmobilizuję zobaczymy,
w ogóle coś ostatnio mam smaka na słodycze, 
zresztą widać na załączonych zdjęciach,
słoik wypełniony po brzegi, zapasy są :-)

Dotarły do mnie wygrane mydełka, więc niebawem na pewno pochwalę się tymi cudeńkami, 
zdjęcia, których darmowe wywołanie wygrałam u Kasi, również wybrane, czekam na przesyłkę i nawet mam już pomysł jak je wykorzystam :-)
więc nie pozostaje mi nic innego jak mobilizacja i przegonienie lenia daleko.

Miłego czwartkowego popołudnia,
uściski,

Kamila


1 komentarz:

  1. No właśnie czytałam kiedyś o tym sposobie na tanią farbę tablicową.zabieram się już chyba kilka miesięcy za to i zabrać nie mogę ;p Ale widzę,ze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger