31 marca

Różowe muffiny.

Zmobilizowałam się w weekend, 
zapożyczyłam przepis od Karoliny z bloga HOUSE LOVES
i upiekłam partię babeczek.

Z przepisu skorzystałam tylko częściowo, bo skradłam przepis na ciasto,
natomiast jeżeli chodzi o krem poszłam na łatwiznę 
i ozdobiłam je bitą śmietaną w kolorze różowym,
całość dopełniła kolorowa posypka.

Przepis polecam :-)
muffiny wyszły czekoladowe i mięciutkie, 
wyrosły równo i nie oklapły po wyciągnięciu z piekarnika,
co zdarzało mi się nieraz korzystając z innych przepisów.

Do dzisiaj przetrwały tylko zdjęcia no i może jakieś małe okruszki, wiec chyba domownikom smakowały:-)

babeczki, muffiny, Przepisy kulinarne,





 Słodkiego tygodnia,
pozdrawiam,

Kamila


4 komentarze:

  1. Pieknie wyglądają te muffinki, na całkiem puszyste, pewnie aż rozpływają się w ustach. Pomysł udekorowania ich na różowo też bardzo trafiony, wygladają słodziutko :))
    Przyjemnego i słonecznego tygodnia życzę.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-)Tobie również dużo słonka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota!! W kolorze różowym jeszcze bardziej zachęcaja do schrupania:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo apetycznie. Nie dziwię się,że cieszyły się powodzeniem:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger