18 marca

Nie wspominałam wcześniej, ale jeszcze na początku lutego przyjęłam zaproszenie od Karoliny z Żyj/Kochaj/Twórz  do udziału w projekcie wielkanocnym. Otóż Karolina przy współpracy z wieloma świetnymi blogerkami stworzyła e-magazyn o tematyce świątecznej, w którym znajdziecie mnóstwo inspiracji oraz pięknych zdjęć i aranżacji.
Bardzo mi miło, że mogłam razem z innymi dziewczynami wsiąść udział w tym projekcie. 

Zapraszam do oglądania !!!


Aby zacząć przeglądać magazyn wystarczy kliknąć w zdjęcie.

INSPIRUJCIE SIĘ :-)

Kamila

3 komentarze:

  1. Kamilko moje gratulacje:) O świątecznych dekoracjach zaczynam myśleć dopiero, a więc z chęcią obejrzę inspiracje!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, lubię oglądać takie magazyny! To idę luknąć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger