02 marca

Fotogeniczne badyle oraz wazon z gipsu - DIY.

Podczas sobotniego spaceru z psem nazrywałam i przyniosłam do domu trochę zasuszonych badyli, które sterczały samotnie na łące za domem. Natknęłam się przy okazji, na w pełni rozwinięte bazie -w lutym !!! 

Po powrocie do domu, zasuszone trawy, zamiast poupychać w wazonach, które już mam, a jest ich sporo nawiasem mówiąc :-) postanowiłam zrobić sobie kolejny, tym razem z resztek gipsu, który mi pozostał po zrobieniu osłonki (tu) oraz odlewu ręki (tu).

Butelkę po wodzie mineralnej obcięłam w połowie, zgniotłam ją w ręce oraz napełniłam gipsem do 3/4 wysokości. Następnie w środek wetknęłam plastikowy kubek, który usunęłam z łatwością, kiedy całość zastygła.



Wazon pomalowałam do połowy białą farbą akrylową a część zostawiłam w naturalnym kolorze. 
Wstawiłam do niego zasuszone badyle, które moim zdaniem są bardzo fotogeniczne i zaskakująco dobrze prezentują się na zdjęciach.

Ceramiczna podstawka pod donicę, która aktualnie pełni funkcje dekoracyjne, to kolejna ofiara markera do płyt CD.








Przy okazji mam do Was pytanie odnośnie innego wazonu, ma on już swoje lata, chyba rodzice dostali go na prezent ślubny, później gdzieś leżał zapomniany, aż w końcu ja go przygarnęłam, chociaż jego kolor do mnie nie przemawia, ale  plusem jest na pewno kształt i wielkość.
Zastanawiam się nad jego pomalowaniem, tylko na jaki kolor ? czy warto ? czy lepiej go zostawić tak jak jest ? na razie stoi w przedpokoju, gdzie jeszcze królują brązy i beże, ale w dziennym nie pasuje mi zupełnie do niczego.



Będę wdzięczna za wszelkie sugestie,

miłego dnia,

Kamila

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i pomalowanie bardzo mi się podoba, całość wygląda świetnie:D Pozdrawiam poniedziałkowo:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gipsowy wazon to super pomysł!!! A ten brązowy jednak zrobiłabym na biało-niebiesko e morskich klimatach. Taki brąz nie należy do moich ulubionych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na niebiesko - w morskich klimatach, też fajna opcja, szczególnie, że jeszcze trochę i znowu lato:-)

      Usuń
  3. rewelacyjny wazon Ci wyszedł! baaardzo mi się podoba!
    co do tego drugiego, to radzę Ci bys zostawiła go takim jak jest. trendy przemijają, a to stanie się prawdziwym skarbem. zresztą wraca taka moda na folk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wazon z gipsu, nie wpadłabym nawet na taki pomysł, choć chyba w całości potraktowałabym go białą farbą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wyglądałby fajnie pomalowany w całości, pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Masz racje, takie badyle są zawsze bardzo fotogeniczne, za to wazon - rewelacja!!!
    Jestem pod wrażeniem, szczególnie jego niekonwencjonalnej formy :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama byłam zaskoczona kiedy ściągnęłam plastik i zobaczyłam, że odbite wzorki z butelki prezentują się tak fajnie, miłego dnia:-)

      Usuń
  6. O kurcze, fajny pomysł na ten wazon! Co za forma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Wazon wyszedł piękny, ja uwielbiam nieregularne kształty :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. gipsowy wazon super. a co do glinianego, faktem jest, że moda wraca, ale.... rzuć okiem na moją kolekcje pomalowanych wazoników- http://ystinowo.blogspot.com/2014/01/may-update-meskiej-strony-nocy.html może pomogą Ci podjąć decyzję ;-)) całuski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wazon z gipsu pierwsza klasa! Mnie się ostatnio straszecznie podobują wszystkie gipsowe i betonowe dekoracje! Chyba ściągnę!

    Pozdrawiam
    http://pastelowonabialym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wazon wyszedł prze! Świetnie, że jest pognieciony, nie idealny i dwukolorowy. Muszę kiedyś spróbować:) Na balkon jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wazon. Nawet nie myślałam że wykorzystanie butelki da taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się u Ciebie podoba:) zostaję na dłużej....

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie Ci to wyszło, Na piąteczka z plusem, to ja lecę po gips i tez taki chcę !

    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger