05 czerwca

Kulinarnie.

Maj oraz czerwiec lubię szczególnie ze względu na to, że jest to czas, kiedy można poszaleć w kuchni. Pierwsze soczyste truskawki, i czereśnie, chrupiąca rzodkiewka, pchnące słońcem pomidory, kwaśny rabarbar, młoda fasolka szparagowa polana stopionym masłem... można by tak wyliczać bez końca. Zamiast tego zapraszam na małą fotorelację z moich ostatnich poczynań w kuchni. Przepisów nie zamieszczam, gdyż większość z Was o tej porze roku, na pewno raczy się tymi samymi specjałami i ma swoje własne sprawdzone receptury :-) Miłego oglądania :-)










Jakie są Wasze smaki lata ??? Jakieś sprawdzone przepisy ??? Chętnie wypróbuję, śmiało linkujcie w komentarzach :-)


Miłego weekendu :-)



5 komentarzy:

  1. Ale u ciebie smakowicie! Ja również lubię maj i czerwiec bo to sezon na truskawki :D A ze świeżymi to każdy koktajl smakuje super!
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. No głodna się zrobiłam :). Wszystko tak apetycznie wygląda....a naleśniki na deser zaraz robię!
    Miłego dnia dla Ciebie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale apetyczne zdjęcia! Dla mnie musowo ciasto z rabarbarem. I kompot z rabarbaru :-) Oczywiście truskawki z cukrem i śmietaną, czereśnie prosto z drzewa, i tak bardziej nowocześnie - lemoniada z arbuza. Oo.. i botwinka z jajem, koniecznie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lemoniada z arbuza, jeszcze nie piłam, muszę spróbować zrobić, pozdrawiam :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger