18 czerwca

Torba plażowa - z serii uszyte # 23

Udało mi się wczoraj skończyć torbę plażową, której szycie rozpoczęłam w zeszłym tygodniu. Torba miała mieć grube rączki z bawełnianego, skręcanego sznura. Niestety jak na złość nigdzie nie udało mi się takiego kupić, więc tymczasowo muszę się zadowolić cieńszym w kolorze niebieskim. Torba z zewnątrz jest uszyta z jasno niebieskiej poszewki, a środek z pastelowego materiału w etniczne wzorki. Miejsca, które nacięłam na wpuszczenie sznurka, podkleiłam metalowymi podkładkami pod śruby, kupionymi w markecie budowlanym, żeby miejsce przecięcia się nie strzępiło. Poprzednią torbę (tutaj) zostawiłam gładką, więc tą postanowiłam jakoś ozdobić. W tym celu wykorzystałam (w końcu !!!) szablon, który dostałam kiedyś od Agnieszki z bloga Szpilki w szafie. Napis odbił się bez problemu, dla utrwalenia farby wystarczyło go tylko przeprasować.







Torba na przetestowanie będzie musiała jeszcze chwilkę poczekać, ponieważ z końcem czerwca udajemy się na małe wakacje do Paryża. Chyba nie muszę wspominać, że odliczamy już dni do wylotu. Na pewno wrócę z masą zdjęć, więc przygotujcie się na mała fotorelację z podróży, bo taka będzie na pewno :))))




Do napisania w lipcu,


16 komentarzy:

  1. Ha, torba jest świetna! Piękny odcień błękitu, do tego fajny napis... idealna na wakacje nad morzem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nad morze się w tym roku niestety nie wybieram ale na pewno trafi się jakiś "plażing" nad rzeką albo jeziorem, pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba!!!Przydałaby mi się taka.I kolorki mi się podobają i krój i ten szablon :)
    Wakacje w Paryżu-to będzie coś :)
    Czekam na fotorelację.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) fotorelacja będzie na pewno, pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Super! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Moje gratulacje :)
    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba wyszła fantastyczna! Do Paryża - jednej ze stolic mody nadaje się idealnie. Rozglądaj się, bo może jakiś projektant będzie chciał wykupić do niej prawa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony odcień błękitu, a do tego ten napis:) świetne! Idealna torba na wakacje:) A przy okazji motywuje, żeby sobie je w końcu zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Super to wygląda! Świetny kolorek i ten napis, po prostu powalają z nóg ;) I wykonanie po prostu meeega!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://ogrodekzaoknem.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i Twój komentarz :-)

Copyright © 2016 Manufaktura Pomysłów , Blogger